Friday 4 December 2009

perrghh! akhirnya..


My 1st blog posting! Brani gak akhirnya aku create blog nie...cam klakar lak bila fikir balik..nak wat blog pun takut2...

Awan.Bayu....itu nama 2 ekor kittens my dearest darlings...sebab 2 ekor tu slalu bergurau sakan cam lawan2 je..teringat lak cite Storm Riders...Whispering Wind and Striding Cloud...Awan si jantan dan Bayu si betina...tak best lak bila si betina dipanggil angin..so tukar je bayu..lebih ayu gitu...

Aku leh ter'berangan' akan 2 org sahabat 'maya' yg sure gelak bila tau aku dah wat blog. Pasti!!..so...to invite..or..not to invite... hemm..payah tuh! But anyway, harapan aku pada diri aku sendiri..harap2 aku tak buat kerja nie sekerat jalan je...memula je Rak Rak Rum..pastu..senyap...

~enough for now!~

4 comments:

~cuppy house~ said...

nk wat blog pon cm nk ghi perang..
siap takut segala..
muahahah

aku.awan.bayu said...

confirm dah sorang dah gelak!

MiZZy MaDie said...

ni org kedua dh dtg mengelakkan ko..muaaahaaahaaaa

dengan gaya yg sgt evil..

aku.awan.bayu said...

korang ber2 mmg sengal!

anyway..welcome..welcome..