Monday 13 June 2011

it's been awhile since i...

picture source : google images
It really has been awhile since I wrote in this blog of mine. Dah jadik terbiar plak umah aku nih. Takde mood nak ber'blogging' actually. Cuma rasa sangat seronok dapat lepas dari beban yang memeningkan... memenatkan otak. Walaupun begitu, kehidupan 24 jam di rumah dengan 'permanent post' yang dah 17 tahun aku sandang ni pun sangat membuatkan aku buzy tak hengat! Apa pun, ini lebih baik dari mengadap segala hiprokrasi semasa di opis dulu.


picture source : google images
I bought quite a lot of novels during the PBAKL. 7 buah kesemuanya. Tapi up until now, I only managed to finish about 4. Slow me! Aku akan cuba untuk review??!! setiap novel yang dah dibaca ni in my next next entry. Itu pun kalau aku rajin... haha!



~ enough for now! ~

6 comments:

srikandi said...

haa...review cepat..aku tak pe sbb semua buku aku bace 2 3 page je. so tak pyah review =)

aku.awan.bayu said...

tapi.. skang aku cam malas lagiiii... nanti2 la ekkk... malas nih!...

sAkEeNa said...

review semua la..bleh tgk mana best nk beli nant..hahahaha...amacam?

h2o said...

wahhh meh join aku..wahhaahhha..jiay0 tzaraz! slamat mengadap n0bel..=D

aku.awan.bayu said...

macam bess plak malas ni ek.. hehe

aimie_afifah said...

weiiiiiiiiii..aku jeles...aku nk gak jadi cam ko tza! 24 hours kat umah jer...fenattttt aku ngan keje opis nih!

review nobel?...wahhhhhhh.aku teruja..aku tunggu eh!