Monday 10 January 2011

sepi

picture source ~ google images

Beb! Khas buat kau.. haha



6ixth Sense

Hapus air mata mu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus air mata mu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari

Mentari pagi
Bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini
Menatap engkau menangis sepi

Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus air mata mu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus air mata mu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus air mata mu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari

Hapus air mata mu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari..

~ enough for now! ~

10 comments:

srikandi said...

sape beb tu?.heheh

aku.awan.bayu said...

kau lah... jugak..

sAkEeNa said...

luv this very much..haha,suka sgt dgr ni...

srikandi said...

haha..mesti ko terpaksa kan bg aku jgak sbb aku dah tanya.
ape2 pun thanx:)

aku.awan.bayu said...

umum laa untuk beb2 semua.. sbb aku tau fomfuan jer yg baca masuk sini.. abe sorang yg kat follow list tu manade masuk baca pun.. haha

aku.awan.bayu said...

sakeena.. kan!
syok giler dengar..

h2o said...

aku termasuk gak ke?
baik ko jawab YA..klo xm0 aku bom umah ko tzaraz

aku.awan.bayu said...

oren.. ye laaaa.. kau punn..

aimie_afifah said...

tzaraz....huhuhuhu..nie k adiah nyer..aku masuk x ketuk pintu umah ko pun...huhuhu

aku.awan.bayu said...

aimie.. yup.. kan dah jemput tadik.. masuk jer la.. haha