Tuesday 9 February 2010

aku malas!!

Gila sedih bila tiba-tiba aku berada di dalam situasi ini. Jiwa kacau. Otak sasau. Hati meracau. Handphone off. Call – aku out!

Sampai bila nak jadi begini??? Hidup tak tenteram. Badan panas. Rasa nak demam. Kepala berdenyut. Migrain datang. Tekak perit. Lidah payau…penyakit perasaan nih!

Taubat! Aku tak mau lagi begini. Hidup mesti kuat. Dah kuat boleh BUNUH yang jahat-jahat. Baru rasa selamat.

Tapi sekarang aku tak larat. Nak tidur dulu hilangkan penat. Puas dah aku mengayat. Tapi tetap juga tak dapat-dapat.

Aku tau Allah nak duga. Juga nak bagi sedar. Jangan lagi aku lalai. Ikut suka bila nak pakai.

Sekarang semua back-off! Jangan racun fikiran aku lagi. Kalau nak, cari lah sendiri. Jangan suruh-suruh aku lagi. Mentang-mentang aku cepat kesian. Ini natijah yang engkau balas. Gunakan aku sepuas-puas. Time nak lunas kau diam tanpa belas. AKU MALAS!!

~enough for now!~

2 comments:

MiZZy MaDie said...

ari ni aku wat marathon bce blog ko..ko cite pasl spe beb...

aku.awan.bayu said...

eeee...siap nak kena marathon ek...cite pasal sapa lagi klu bukan pasal mereka2 itu...haha